Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. Splošni pogoji
Pogoji poslovanja spletne trgovine Dermasal so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
• Spletna trgovina Dermasal je sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku- kupcu. Spletna trgovina omogoča nakup izdelkov za nego kože in prehranskih dopolnil na daljavo.
• Lastnik in odgovorni za vsebino spletne trgovine Dermasal je podjetje DERMASAL d.o.o., Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana.
1.1. Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:
• podatki o identiteti podjetja (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je podjetje vpisano),
• kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo učinkovito komunikacijo s ponudnikom (elektronska pošta, telefonska številka),
• informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine,
• pogoji, stroški in možni načini dostave izdelkov,
• jasno in nedvoumno določene cene,
• informacije o možnih načinih plačila,
• časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe
• informacije o postopku s pritožbo kupca.
2. Plačilni pogoji
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Dermasal spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov prodajalca na spletni trgovini Dermasal, ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti oziroma v primerih, ko se cena oziroma status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.
Vse akcije in popusti, objavljeni v spletni trgovini Dermasal, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.
2.1. Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med prodajalecem in kupcem, je pogodba sklenjena v Slovenskem jeziku in je sklenjena v trenutku potrditve naročila s elektronskim sporočilom s strani prodajalca. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki in z razčlenjenimi stroški.
2.2. Cene
Vse cene v spletni trgovine so v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub trudu prodajalca, da bi spletna trgovina Dermasal zagotavljala najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:
• kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah. Kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti, ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
• kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
2.3. Način plačila
Prodajalec omogoča kupcu naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
• z gotovino ob prevzemu,
• z predhodnim nakazilom na TRR.
2.4. Preklic naročila
Kupec lahko naročilo prekliče tako, da prodajalcu na elektronski naslov pošlje sporočilo z zahtevo za preklic naročila.
2.5. Prevzem izdelkov
Kupec ob oddaji nakupnega naročila lahko naročeni izdelek prevzame:
- po poštnem povzetju, pri čemer plača tudi poštne stroške, ki znašajo 4,50 EUR;
- na sedežu podjetja Dermasal.
Prodajalec v primeru prevzema po poštnem povzetju, vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani in v originalni embalaži.
2.6. Davčno potrjevanje računov
Spletna trgovina Dermasal posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015).
3. Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemur kupcu ni potrebno navesti razloga odstopa. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku v roku 14 dni od dne, ko je bilo oddano sporočilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov prodajalcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti na sedež prodajalca. V originalni embalaži, varnostni pečat ne sme biti odstranjen, blago mora biti v nespremenjeni količini in nepoškodovano. Izjemoma v primeru, ko so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala in pri tem ni bil kriv kupec.
Kupcu prodajalec vrne vplačani znesek za vrnjene izdelke na osebni oziroma transakcijski račun kupca najkasneje 14 dni od prejema vrnjenih izdelklov.
4. Garancija
Izdelki spletne trgovine Dermasal imajo garancijo, če je ta navedena na računu ali na garancijskem listu. Garancija izdelka je veljavna, če so bila navodila in pogoji navedeni na garancijskem listu upoštevana in če je predložen račun. Če v spletni trgovini ni informacije o garanciji izdelka, potem izdelek garancije nima.
5. Reklamacija
Izdelek se lahko reklamira v roku 14 dni od prevzema izdelkov. Kupec mora nemudoma kontaktirati prodajalca pisno, izpolniti reklamacijski zahtevek in v skladu z dogovorom vrniti dostavljene izdelke v neodprti embalaži. Prodajalec bo na reklamacijo pisno odgovoril v roku osmih delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor je zahtevek kupca neupravičen, bo kupec o tem obveščen in reklamirani izdelek bo vrnjen kupcu na njegove stroške.
V primeru, da se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih, mora kupec nemudoma kontaktirati prodajalca pisno in v skladu z dogovorom vrniti napačne dostavljene izdelke v neodprti embalaži. Prodajalec bo na reklamacijo pisno odgovoril v roku osmih delovnih dni od prejema obvestila. Napačno dostavljene izdelke bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. V kolikor je zahtevek kupca neupravičen, bo kupec o tem obveščen in reklamirani izdelek bo vrnjen kupcu na njegove stroške.
Spletna trgovina Dermasal si pridržuje pravico zavrnitve reklamacije v primeru:
• da izdelek ni vrnjen v originalni embalaži oziroma nima varnostnega pečata;
• da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca;
• da je embalaža izdelka odprta;
• da je izdelek poslan na sedež podjetja z odkupnino;
• da kupec vrnjenega izdelka ni pravilno zaščitil za transport;
• da kupec ne predloži kopije računa;
• da prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca;
• da prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.
.5.1. Stvarna oziroma skrita napaka
V primeru dostavljenih izdelkov z napako, mora kupec o tem obvestiti prodajalca v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti, mora kupec v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, obvestiti prodajalca, sicer izgubi to pravico. Kupec mora prodajalcu natančno opisati napako in mu omogočiti, da izdelek pregleda. Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o tej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisni ugovor.
Če se napake pokažejo po preteku 6 mesecev, odkar je bil izdelek izročen, prodajalec ne odgovarja.
Kupec, ki je prodajalca pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Prodajalec ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti, če je bil izdelek originalno zaprt.
6. Dostava
Prodajalec bo izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije.
6.1. Redna dostava
Če kupec naroči izdelek in izbere način plačila po povzetju, bodo izdelki dostavljeni v roku dveh delovnih dni.
Če kupec izbere način plačila po predhodnem nakazilu na TRR prodajalca, bo naročilo izdelkov posredovano naprej, ko bo imel prodajalec zabeleženo plačilo izdelkov.
6.2. Strošek dostave
Strošek dostave znaša 4,50 EUR in je enoten za celotno Slovenijo.
7. Pritožbe in pohvale
Spletna trgovina Dermasal deluje v skladu z veljavno zakonodajo in si po najboljšim močeh prizadeva za sporazumno rešitev primeru morebitnega spora. Vsako morebitno pritožbo ali pohvalo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
1. Splošni pogoji
Pogoji poslovanja spletne trgovine Dermasal so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
• Spletna trgovina Dermasal je sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku- kupcu. Spletna trgovina omogoča nakup izdelkov za nego kože in prehranskih dopolnil na daljavo.
• Lastnik in odgovorni za vsebino spletne trgovine Dermasal je podjetje DERMASAL d.o.o., Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana.
1.1. Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:
• podatki o identiteti podjetja (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je podjetje vpisano),
• kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo učinkovito komunikacijo s ponudnikom (elektronska pošta, telefonska številka),
• informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine,
• pogoji, stroški in možni načini dostave izdelkov,
• jasno in nedvoumno določene cene,
• informacije o možnih načinih plačila,
• časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe
• informacije o postopku s pritožbo kupca.
2. Plačilni pogoji
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Dermasal spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov prodajalca na spletni trgovini Dermasal, ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti oziroma v primerih, ko se cena oziroma status dobavljivosti pri dobavitelju spremeni med samo obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.
Vse akcije in popusti, objavljeni v spletni trgovini Dermasal, veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.
2.1. Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med prodajalecem in kupcem, je pogodba sklenjena v Slovenskem jeziku in je sklenjena v trenutku potrditve naročila s elektronskim sporočilom s strani prodajalca. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki in z razčlenjenimi stroški.
2.2. Cene
Vse cene v spletni trgovine so v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub trudu prodajalca, da bi spletna trgovina Dermasal zagotavljala najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:
• kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah. Kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti, ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
• kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
2.3. Način plačila
Prodajalec omogoča kupcu naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
• z gotovino ob prevzemu,
• z predhodnim nakazilom na TRR.
2.4. Preklic naročila
Kupec lahko naročilo prekliče tako, da prodajalcu na elektronski naslov pošlje sporočilo z zahtevo za preklic naročila.
2.5. Prevzem izdelkov
Kupec ob oddaji nakupnega naročila lahko naročeni izdelek prevzame:
- po poštnem povzetju, pri čemer plača tudi poštne stroške, ki znašajo 4,50 EUR;
- na sedežu podjetja Dermasal.
Prodajalec v primeru prevzema po poštnem povzetju, vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani in v originalni embalaži.
2.6. Davčno potrjevanje računov
Spletna trgovina Dermasal posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015).
3. Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemur kupcu ni potrebno navesti razloga odstopa. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku v roku 14 dni od dne, ko je bilo oddano sporočilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov prodajalcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti na sedež prodajalca. V originalni embalaži, varnostni pečat ne sme biti odstranjen, blago mora biti v nespremenjeni količini in nepoškodovano. Izjemoma v primeru, ko so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala in pri tem ni bil kriv kupec.
Kupcu prodajalec vrne vplačani znesek za vrnjene izdelke na osebni oziroma transakcijski račun kupca najkasneje 14 dni od prejema vrnjenih izdelklov.
4. Garancija
Izdelki spletne trgovine Dermasal imajo garancijo, če je ta navedena na računu ali na garancijskem listu. Garancija izdelka je veljavna, če so bila navodila in pogoji navedeni na garancijskem listu upoštevana in če je predložen račun. Če v spletni trgovini ni informacije o garanciji izdelka, potem izdelek garancije nima.
5. Reklamacija
Izdelek se lahko reklamira v roku 14 dni od prevzema izdelkov. Kupec mora nemudoma kontaktirati prodajalca pisno, izpolniti reklamacijski zahtevek in v skladu z dogovorom vrniti dostavljene izdelke v neodprti embalaži. Prodajalec bo na reklamacijo pisno odgovoril v roku osmih delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor je zahtevek kupca neupravičen, bo kupec o tem obveščen in reklamirani izdelek bo vrnjen kupcu na njegove stroške.
V primeru, da se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih, mora kupec nemudoma kontaktirati prodajalca pisno in v skladu z dogovorom vrniti napačne dostavljene izdelke v neodprti embalaži. Prodajalec bo na reklamacijo pisno odgovoril v roku osmih delovnih dni od prejema obvestila. Napačno dostavljene izdelke bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. V kolikor je zahtevek kupca neupravičen, bo kupec o tem obveščen in reklamirani izdelek bo vrnjen kupcu na njegove stroške.
Spletna trgovina Dermasal si pridržuje pravico zavrnitve reklamacije v primeru:
• da izdelek ni vrnjen v originalni embalaži oziroma nima varnostnega pečata;
• da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca;
• da je embalaža izdelka odprta;
• da je izdelek poslan na sedež podjetja z odkupnino;
• da kupec vrnjenega izdelka ni pravilno zaščitil za transport;
• da kupec ne predloži kopije računa;
• da prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca;
• da prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.
.5.1. Stvarna oziroma skrita napaka
V primeru dostavljenih izdelkov z napako, mora kupec o tem obvestiti prodajalca v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti, mora kupec v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, obvestiti prodajalca, sicer izgubi to pravico. Kupec mora prodajalcu natančno opisati napako in mu omogočiti, da izdelek pregleda. Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o tej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisni ugovor.
Če se napake pokažejo po preteku 6 mesecev, odkar je bil izdelek izročen, prodajalec ne odgovarja.
Kupec, ki je prodajalca pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Prodajalec ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti, če je bil izdelek originalno zaprt.
6. Dostava
Prodajalec bo izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije.
6.1. Redna dostava
Če kupec naroči izdelek in izbere način plačila po povzetju, bodo izdelki dostavljeni v roku dveh delovnih dni.
Če kupec izbere način plačila po predhodnem nakazilu na TRR prodajalca, bo naročilo izdelkov posredovano naprej, ko bo imel prodajalec zabeleženo plačilo izdelkov.
6.2. Strošek dostave
Strošek dostave znaša 4,50 EUR in je enoten za celotno Slovenijo.
7. Pritožbe in pohvale
Spletna trgovina Dermasal deluje v skladu z veljavno zakonodajo in si po najboljšim močeh prizadeva za sporazumno rešitev primeru morebitnega spora. Vsako morebitno pritožbo ali pohvalo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.